Sidor

23 augusti 2016

65-års kort


Ville göra ett gratulationskort med lite tvist.
Passade på när jag skulle fira min mamma som fyllde 65 år.
Jag gjorde ett enkelt kort genom att vika in sidorna på kortet så att det gick att öppna, på vänster sida satte jag mammas namn. På högersidan skrev jag hennes blivande ålder, summerade och fick det till 21 år :)

 
Till insidan hittade jag en fin bild som jag klippte ut och satte in tillsammans med texten från en underbar stämpel "en liten fågel viskade... Det är din födelsedag idag"

 
Ett enkelt men roligt kort som blev mycket uppskattat!

1 kommentar:

  1. Hej Jonna! Hittar inte inlägget med din fina tolkning av Veckans Skiss så jag skriver här istället. Jätte fint kort förresten :) Och detsamma är ju din härliga tolkning av vår skiss. Så roligt att du hänger på och tolkar med oss på Veckans skiss. Länka gärna direkt till det inlägget som är till VS så vi hittar dit och får se mer och skriva en liten hälsning :) Hoppas du fortsätter att hänga med oss me dina fina tolkningar :) Kram Anna :)

    SvaraRadera