Sidor

13 december 2011

Fler födelsedagar

Här om dagen firades ena svågern, även han förärades med ett kort han...
Han grillar gärna (något han är väldigt bra på)... Därför valde jag stämpelmotivet med en grillande man med texten "CHEF OF THE YEAR" på. Eyelets i form av guldstjärnor förstärker grillkunskaperna :) Vänstersidan på rutiga rekangeln med stämpelmotivet på är öppen för att rymma tagen med grattisbudskapet på, på baksidan finns önskarbudskapet.

För första gången har jag även gett mig på ett försök att altra...
En tändsticksask blev det, kan vara bra att ha när man ska tända grillen.
Temat blev detsamma som för kortet, jag ville få ett manligt uttryck.
På baksidan har jag satt en slända för att symbolisera naturen, grilla gör man ju utomhus (framför allt på sommaren).



Jag blev rätt nöjd med mitt första altringsförsök...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar