Sidor

9 februari 2012

Har vunnit!

min första bloggcandy vinst!
Johannas pyssel hade en utlottning med jättefina vinster.
Tänka sig att jag var med bland vinnarna!
Jag vann ett jättefint paket med 5 Magnoliastämplar och 8 Copicpennor.
Som en fin bonus fick jag bilder att prova på att färglägga.
Har inte provat att måla med annat än akvarellpennor tidigare så det ska bli kul att prova på Copic, risken är bara att det blir dyrt att komlettera färgerna ;)

Kan rekomendera att gå in på Johannas pyssel och titta, där finns mycket fina kort och alster att titta på och inspireras av...

Jo fick även en utmaning på köpet:

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jobbade på APL med att ex tempore-tillverka läkemedel (special till de som behöver).

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Mammaledig gruppchef på ett läkemedelsbolag

FEM SNACKS JAG GILLAR...
Popcorn i massor
Morotsstavar
Fruktsallad
Swebar (helst lakrits)
Nötter

FEM SÅNGER JAG KAN UTANTILL...
Oj, det är många...
Har ju sjungit både i kör och solo, måste få skryta med att jag sjungit solo
på Gröna Lund, även om det är några år sedan nu ;)

FEM SAKER JAG SKULLE GÖRA OM JAG BLEV MÅNGMILJONÄR...
Betala av huslånet
Ge barnen en trygg framtid
Kombinera hobby och arbete lite mer
Resa och se nya platser (med barnvakt)
Skänka mer pengar till välgörande ändamål

FEM DÅLIGA VANOR?
Ägnar för mycket tid framför datorn
Även jag scrappar hellre än städar...
Småäter stup i kvarten
Borde hålla tätare kontakt (annat än på fb) med mina vänner
Sover länge på morgonen (och låter maken gå upp med barnen)

FEM SAKER JAG GILLAR ATT GÖRA?
Mysmiddagar med familjen
Träffa vänner och bekanta
Scrappa
Träna (framför allt spinning eller löpning)
Vara i sommarstugan och relaxa
 
 
FEM SAKER JAG EJ SKULLE KÖPA ELLER KLÄ MIG I...
Tajta kläder
Korta kjolar eller tröjor
Höga, smala klackar på skorna
One-piece
Stringbikini

FEM FAVORITSAKER...
Barnen
Scrapsakerna
Datorn
Böckerna
Musiksamlingen

Den här utmaningen ska man dela vidare till fem andra och då väljer jag:
Kajsa
Anna
Elin
Cissi
Johanna P

3 kommentarer:

  1. Hej Hej, kul att du hittade till min blogg och att du vill vara med på min candy:) Lycka till :)

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    Kul att du vill vara med på min bloggcandy
    Lycka till.

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Vilken fin vinst. Och ja det är dyrt att komplettera med fler färger, fast det är en dyr hobby för det finns alltid massa saker man vill ha :-)

    SvaraRadera